Ik zit niet graag stil. En ik vind het heerlijk om mijn ervaring en opleidingen om te zetten in bedrijvigheid. Voor mezelf of in de vorm van advies voor anderen.
Dit heeft o.a. geresulteerd in een succesvol marketing en communicatie bureau: 7causes. De naam 7causes is afkomstig van een uitspraak van Aristoteles. Hij vond (in zijn tijd) dat er 7 motieven zijn voor mensen om in actie te komen: kans, aard, dwang, gewoonte, redelijkheid, passie en verlangen. 7causes richtte zich in haar communicatie-advies altijd op de beweegredenen van de mens. Alleen als je die weet te raken komen mensen in beweging. Zonder dat is alle MarCom-inspanning vergeefse moeite, tijd en geld.
Dit heeft o.a. geresulteerd in een succesvol marketing en communicatie bureau: 7causes. De naam 7causes is afkomstig van een uitspraak van Aristoteles. Hij vond (in zijn tijd) dat er 7 motieven zijn voor mensen om in actie te komen: kans, aard, dwang, gewoonte, redelijkheid, passie en verlangen. 7causes richtte zich in haar communicatie-advies altijd op de beweegredenen van de mens. Alleen als je die weet te raken komen mensen in beweging. Zonder dat is alle MarCom-inspanning vergeefse moeite, tijd en geld.
Spectaculair was ons besluit om een mobiel kantoor te openen. Met een vrachtwagenrijbewijs op zak stuurden wij onze mooie Amerikaanse Schoolbus naar klanten en naar de meest mooie werkplekken. De bus was omgebouwd tot een kantoor waar 8 mensen konden werken. En het ontwerp was van onze hand. De bureaus voorin konden verschoven worden langs buizen en zowel als vergadertafel of als los bureau functioneren. Inclusief een volledig ingerichte keuken en een normaal toilet, verwarming in de winter en airconditioning in de zomer. En dat allemaal zonder dat we een stekker nodig hadden, de speciale accu's zorgden ervoor dat we overal konden werken. Als early adopters van 'het Nieuwe Werken' zijn we ook onderwerp van gesprek geweest in bladen en op tv.
Wat is er met 7causes gebeurd?
Na 10 jaar werk als communicatie-architecten, in de leer van Aristoteles, heeft een van de zeven beweegredenen -passie voor vernieuwing- ons naar een nieuwe werkvorm gedreven. Dit resulteerde in Studio WNDRLND en Inspiratiebrigade.
Na 10 jaar werk als communicatie-architecten, in de leer van Aristoteles, heeft een van de zeven beweegredenen -passie voor vernieuwing- ons naar een nieuwe werkvorm gedreven. Dit resulteerde in Studio WNDRLND en Inspiratiebrigade.